16 grudnia 2012

Zakupów ciąg dalszy:P

Hej dziewczyny,

wciąż uzupełniam moje braki w kosmetykach. Jeszcze trochę to potrwa. Mam nadzieję,że interesują Was posty tego typu. Dziś taki króciutki. Wkrótce umieszczę pościk o dermokosmetykach. Dziś jednak podstawowy dobytek:P



Jednym z produktów zakupionych przeze mnie w aptece było małe opakowanie płynu micelarnego Biodermy (tym razem Sebium H2O). Mam nadzieję, że będę równie zachwycona,co moim poprzednim płynem tej marki. W międzyczasie moja mama upomniała się o jakiś produkt do demakijażu. Dlatego też postanowił wypróbować nieco tańszą opcję: płyn micelarny Eveline dla skóry wrażliwej. Potestujemy, zobaczymy:)

W poprzednim zakupowym poście pokazywałam Wam mój nowy balsam Sorayi KLIK . Na razie użyłam go kilka razy i jestem z niego zadowolona. Świetnie wygładza skórę:) 
Ostatnio nadarzyła mi się okazja: w Avonie można było kupić zestaw body scrub i balsamu o przepięknym zapachu wanilii (jeden z moich ulubionych zapachów), a na dodatek zestaw był w atrakcyjnej cenie. No i jak tu nie kupić takiej perełki?:P

Ostatnim produktem jest...dezodorant. Zastanawiałam się w ogóle czy umieszczać go wśród zakupów, bo to trochę tak jakbyście chwaliły się np. jakiej pasty do zębów używacie;) Jednak postanowiłam o tym produkcie napisać z jednego względu. Miałam już wcześniej dezodorant Nivei z tej serii (z tym, że był 24h a nie 48). Nie dość, że pięknie pachniał to pociłam się mniej. Oczywiście nie jest to bloker więc człowiek nadal się trochę poci. Najistotniejsze jest dla mnie to,że produkty te nie posiadają soli aluminium, który podejrzewa się o kolaborację z rakiem:P A tak poważnie, teorie teoriami, ostatnio czytałam wywiad z jakimś lekarzem,który się zarzekał, że nie ma dowodów na takie powiązania...Jednak wolałabym nie ucierpieć gdyby jednak okazało się, że pan doktor się mylił:P Używałam kiedyś blokerów,ale przestałam. Jest to niezdrowe.Niepotrzebnie zatrzymujemy wewnątrz toksyny.

A Wy używacie takich mocnych środków?

Życzę Wam spokojnych przygotowań do świąt i chociaż odrobiny relaksu w weekend.




6 komentarzy:

  1. ja używam niveii ale w kulce ale bardzo lubię te produkty uważam że najlepiej jak dla mnie się sprawdzają:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie + dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziłam i będę zaglądać. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu:)

      Usuń
  2. Ja używam ałunu jako dezodorantu. Na szczęście nie mam problemu z nadmierną potliwością i takie delikatne środki się u mnie sprawdzają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ałun się niestety nie sprawdził:(

      Usuń
  3. Miałam bioderme ale jakoś nie zachwyciła mnie aż tak, mi wystarczy coś z niższej półki cenowej.
    Heh nie martw się, ja trafiłam na posta recenzującego podpaski, wiec deo to mały pikuś :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...