21 grudnia 2012

Wypad do...apteki:P

Hej dziewczyny,

uprzedzałam Was, że postów zakupowych będzie więcej;) Tak to już jest jak człowiek rzadko wpada do kraju. Pisałam Wam jakiś czas temu,że w ciągu ostatnich 2 miesięcy znacznie mi się pogorszyła cera. Mam problem z pryszczami,zaskórnikami. Szczerze mówiąc to chyba miałam lepszą cerę będąc nastolatką:P Udałam się więc do dermatologa (jeszcze w Hiszpanii). Miła pani doktor przepisała mi maść, którą od razu kupiłam i zleciła zakupienie pewnego kremu Uriage Hyseac Restructurant . Gdy w pobliskiej aptece usłyszałam,że za ten krem mam zapłacić minimum 25 euro, czyli 100 zł to postanowiłam się wstrzymać z kupnem:P
Coś mnie jednak naszło i weszłam na...allegro. Nie tylko znalazłam ten krem w aptece,w  której często robię zakupy przez internet. To jeszcze krem ten kosztował...33 zł. Niezła różnica,prawda? A oto co jeszcze zakupiłam:

La Roche Posay: słynny Effaclar Duo (będę go stosować naprzemiennie z hiszpańską maść, gdyż maść jest dla mnie za silna do codziennego stosowania), do kremu dołączone było małe opakowanie płynu micelarnego tej firmy; jak już jesteśmy przy płynach micelarnych do Bioderma Sebium widnieje na horyzoncie. Ponadto ponieważ skończyłam wodę termalną z Vichy, dokonałam zakupu wody, tym razem z La Roche Posay. I na sam koniec zostawiłam sobie żel do mycia twarzy Iwostin Purritin. Na obecną chwilę żel wydaje się być fajnym produktem,ale na lato. Troszkę za mocno napina skórę. Póki co średnio mi odpowiada również jego zapach. Ale jeszcze go trochę poużywam zanim napiszę recenzję. 

Może Wy polecicie mi jakiś fajny żel do mycia twarzy (suchej i wrażliwej zimą)?

Generalnie polecam Wam bardzo abyście przed zakupami dermokosmetyków w drogerii/pobliskiej aptece porównały sobie ich ceny na allegro (coraz więcej aptek sprzedaje tam taniej kosmetyki). Przy okazji wybieracie sobie w opcjach odbiór osobisty i nie płacicie za przesyłkę. 

6 komentarzy:

  1. Effaclar podobno jest skuteczny. Ja od dawna borykam sie z problemami z buzią, maści mi już niestety nie pomagały, po pewnym czasie wracało i teraz poddałam się silniejszej terapii. Miałam ten żel Iwostinu, jest dobry i wydajny. Ja teraz przerzuciłam się na delikatniejsze kosmetyki.
    Ja tez porównuje ceny i korzystam z promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż to za terapia? Możesz polecić jakiś delikatniejszy kosmetyk? Zawsze dobrze wiedzieć na przyszłość:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wzajemnie. Wielu radosnych chwil w gronie najbliższych:)

      Usuń
  3. Z żeli do twarzy poleciłabym Clinique z serii 3 kroków. Bardzo dobrze usuwa zanieczyszczenia i ma delikatny zapach. Jedynym jego mankamentem jest filtr, który zostaje na skórze po myciu. A czy ktoś może polecić jakiś dobry krem na zimę? Odżywiający, który dobrze się wchłania. Czy w ogóle ktoś coś takiego wynalazł?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ten Clinique by nie podbił mojego serca:P Lubię mieć po myciu gładziutką buzię bez takiego uczucia.
      Do tej pory najlepszym kremem na zimę była według mnie Neutrogena. Jednak ostatnio dużo dobrego słyszałam o kremie Pharmaceris do cery wrażliwej, więc się chyba na niego skuszę:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...