3 grudnia 2012

Recenzja: Yves Rocher - Tusz Luminelle ultra volume

Cześć dziewczyny:)

Siedzę właśnie przy porannej kawie i moim grzejniku (owszem, w Hiszpanii potrzebuję grzejnika: mamy 15 stopni w mieszkaniu:P) i w końcu postanowiłam napisać recenzję, która już dawno chodziła mi po głowie.

Kosmetyki Yves Rocher znam już od dość dawna, moja przygoda z nimi zaczęła się, gdy kupowało się je jedynie wysyłkowo.Zawsze lubiłam ich szampony do włosów ( recenzja mojego ulubionego szamponu już wkrótce), a także kremy i balsamy. Jednak jakoś omijałam tusze.  Kilka miesięcy temu dostałam ich tusz jako gratis przy okazji zakupów. I tak go testowałam, odkładałam, dawałam kolejną szansę...



Posiadam gęste i długie rzęsy, więc nie wymagam cudów od tuszu. Jednak gdy na tuszu jest napisane ultra- volume to wypadałoby aby tusz ten faktycznie chociażby pogrubiał rzęsy...

Luminelle tusz po otwarciu zapowiadał się nieźle, miał fajną szczoteczkę:

Niestety nikomu nie mogę polecić tego produktu. W moim przypadku tusz jedynie skleja rzęsy, nieznacznie je wydłużając. O żadnym "volume" a tym bardziej ultra nie ma mowy;)

Plusy:
  • mimo upływu kilku miesięcy tusz nadal nie wysechł
  • * cena ( choć dla mnie bez sensu jest kupowanie produktu tylko dlatego,że jest w niskiej cenie)
  • niewielkie wydłużenie rzęs

Minusy:
  • skleja rzęsy
  • brak pogrubienia
  • napis ultra volume to chyba jakiś  żart;)
W mojej subiektywnej ocenie jest to bubel, na który szkoda pieniędzy. Można kupić fajne tusze znanych i dobrych marek w podobnej cenie.

3 komentarze:

  1. Hmm pewnie bym go nie kupiła,bo nie bardzo przepadam za tą firmą kosmetyków,ale Twoja recenzja jest cenna;) Teraz tym bardziej ich nie będę kupowałą :)Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam blogowanie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Miałabym ogromną prośbę do Ciebie odnośnie tego posta :)
    W wolnej chwili proszę skontaktuj się ze mną na maila: m.gorska@webbersaar.com

    Pozdrowienia ze słonecznego (YEY!) Wrocławia,
    Milena Górska

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...