27 grudnia 2012

Paczuszka od Glossybox

Hej dziewczyny,

jak Wam minęły święta? Mam nadzieję,że spędziłyście je w fantastycznej atmosferze, a Mikołaj przyniósł Wam wymarzone prezenty:) Ja jestem maksymalnie przejedzona i nie mogę uwierzyć, że jestem w stanie tyle zjeść:P

W blogosferze roi się od postów prezentowych. Też planowałam takiego posta napisać. Jednak postanowiłam ograniczyć je jedynie do rzeczy związanych z moim blogiem, czyli kosmetyki/moda. Co prawda jeszcze nie obfotografowałam prezentów od "rodzinnego Mikołaja". Jednak w dniu Wigilii nawiedził mnie listonosz z 2 paczuszkami. Jedną były 2 zamówione przeze mnie lakiery Flormar (osobny post o tym wkrótce), zaś drugiej paczki nie spodziewałam się tak szybko. Była to nagroda za aktywność na blogu Glossybox:)

Zawartość "niespodziewanki":P

masełko do ciała Pat & Rub, tusz do rzęs Yves Rocher, bileciki do prezentów Glossybox (przyszły akurat podczas pakowania prezentów), organiczne mydło Tso Moriri oraz balsam do ciała Dermiki.

Paczuszka bardzo mnie ucieszyła. Mikołaj zawitał jeszcze przed czasem:P

4 komentarze:

  1. No to ci Glossy zrobiło miłą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie:) Hiszpański Glossybox powinien się uczyć od polskiego:P

      Usuń
  2. ten balsam passione body od Dermiki jest rewelacyjny. Posiadam taki sam i bardzo chwale. oprócz pięknego kwiatowego zapachu balsam dobrze nawilża, wygładza skore. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...