6 grudnia 2012

Moje Mikołajki z Biochemią Urody;)

Hej dziewczyny,

jak mijają Wam Mikołajki? Dostałyście jakieś fajne prezenciki?Mnie Mikołaj przyniósł coś słodkiego i grube rajstopki (jestem strasznym zmarzlakiem).

Jednak nawet jakby Mikołaj się nie pojawił to kilka dni temu postanowiłam sama sobie coś sprezentować:) O Biochemii Urody chyba już każda z Was słyszała. Wczoraj przyszła do mnie zamówiona paczuszka, także idealnie na Mikołajki sprawili mi trochę frajdy. O to co zamówiłam:

1) Żel hialuronowy 1% - zimą (zwłaszcza jeśli przebywam w Polsce) mam bardzo suchą skórę. Kremy nawilżające przynoszą ulgę na krótko, za to często błyszczę się po nich. Postanowiłam spróbować tego żelu. Czytałam wiele pozytywnych opinii.Mam nadzieję,że i u mnie będzie to nawilżacz numer jeden:)


2) Tonik z kwasami AHA. Mam ostatnio spore problemy z cerą, na twarzy pojawiają się niespodzianki. Nawet jako nastolatka  nie miałam takich problemów, jakie się teraz pojawiły.Zobaczymy jak ten tonik podziała na mnie.



Zaraz czeka mnie zabawa w małego chemika:)
3) Peeling enzymatyczny. Mój ulubiony peeling to Dermalogica Daily Microfoliant (tutaj moja recenzja KLIK). Podejrzewam,że peeling z Biochemi nie będzie tak rewelacyjny, jednak chciałam mieć jakąś alternatywę aby nie zużyć zbyt szybko mojego ulubieńca.



Chciałam się z Wami podzielić przy okazji moją opinią na temat Biochemii Urody. Obecne zamówienie było moim drugim w tym sklepie. W pierwszym zakupiłam puder bambusowy i serum z wit.C. Serum wkrótce skończę i zamieszczę jego recenzję. Puder testowałam latem. Teraz sprawdzę jak radzi sobie zimą. Każde z moich zamówień zostało błyskawicznie zrealizowane, paczki doszły do mnie bardzo szybko. Kosmetyki są naturalne, a podczas przygotowywania poznajemy ich pełny skład.Poza tym uważam, że są w fajnych cenach. Ja na pewno nie poprzestanę na tym zamówieniu;)

A jakie produkty z BU Wy polecacie?




A teraz wezmę się za przyrządzanie mikstur:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...