9 grudnia 2012

Kuchnia dla odważnych:P

Cześć dziewczyny,

dawno nie wrzucałam tu żadnych postów kulinarnych. Akurat tuż przed powrotem do Polski przygotowywałam krewetki, które wyszły mi całkiem nieźle. Postanowiłam więc podzielić się z Wami moim przepisem. 

Na wstępie jedna uwaga: przepis skierowany do osób o mocnych nerwach:P Jeszcze kilka miesięcy temu na widok krewetek miałam stan przedzawałowy:P Że niby ja miałabym  zjeść coś, co się na mnie patrzy z talerza? Jednak w końcu się przekonałam, choć łatwo nie było;)

Bardzo lubię krewetki z masełkiem i czosnkiem i te właśnie takie są. Oto jak wyglądały przed przyrządzeniem:

Musicie przyznać, że trochę straszą;)

Składniki:
  • krewetki
  • 3 ząbki czosnku
  • oliwa z oliwek
  • masło
  • przyprawy:pieprz,sól, papryka chilli
  • pietruszka do przybrania
  • *tak jak inne owoce morza niektórzy gotowe krewetki spryskują sokiem z cytryny
Do dzieła:)

Na oliwie z oliwek podsmażamy krewetki. Gdy już się lekko zarumienią dodajemy masło, i na rozpuszczone masełko wrzucamy wyciśnięte ząbki czosnku. (Robię to danie w ten sposób, aby masło z czosnkiem się nie przypaliły.) Następnie dodajemy przyprawy i tak chwilę wszystko razem podsmażamy. 

Gotowe krewetki podajemy na talerzu i posypujemy pietruszką. Możemy je jeść same, z frytkami, przesmażonym makaronem (najlepiej takim, którego się używa w wokach, ale zwykły makaron spaghetti też się nadaje) lub innymi przekąskami.


Smacznego:)



3 komentarze:

  1. Zapowiada się apetycznie! :)

    Świetny blog, ciekawie piszesz! :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie - www.obecny.pl (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak robię:) Tyle, że jedyną przyprawą jaką daję jest sól i czasami zamiast pietruszki koperek ;)

    Uwielbiam pochrupać wieczorkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już się bałam,że wystraszę wszystkich czytelników tymi krewetkami:P Ja należę do czosnkowców:P

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...