29 listopada 2012

Urodziny Glamour w BCN

Miałam zamiar wrzucić dziś kolejną recenzję lub przepis jednak zmieniłam zdanie;) Mam małe zaległości w eventach więc postanowiłam to najpierw nadrobić.

Niedawno w Hiszpanii Glamour świętowało swoje 10 urodziny.
Z tej okazji niektóre sklepy oferowały rabaty i inne atrakcje. Każdy sklep biorący udział w akcji miał na witrynie plakat
z okładką Glamour i pełno złotych balonów. A uczestniczyły zarówno sklepy kosmetyczne, jale i Benetton czy Mango (i kilka innych hiszpańskich sklepów).

Ciekawe było również to, że urodziny te świętowano dzień po strajku generalnym. To świetnie pokazuje wielki kryzys w Hiszpanii;)

Na wieczorne zakupy z Glamour (zaczynały się  od godz. 19) wybrałam się z postanowieniem żeby nic nie kupować (wiecie jaka to katorga?:P). Najciężej mi było  w Body Shopie gdzie z kartą dołączoną do magazynu obowiązywała promocja 3 kosmetyki w cenie 2. Jednak byłam silna, z czego jestem dumna:D

Generalnie myślałam,że więcej sklepów weźmie udział w akcji. Najciekawiej było w Rituals. Sklep się naprawdę postarał. Był nawet czerwony dywan...

Poza tym obowiązywał rabat 20% na wszystkie kosmetyki, a za kupon dołączony do Glamour otrzymywało się prezent niespodziankę- w tym wypadku pięknie pachnący żel pod prysznic.Jakby tego było mało, za każdy zakup można było wypić pysznego drinka z Martini (był pyszny) przygotowywanego przez miłego pana barmana:P

Zakupu na razie nie pokazuję, gdyż możliwe że będzie stanowił element rozdania, które niedługo będzie miało miejsce na blogu:)

Przy okazji eventu zarówno Rituals, jak i The Body Shop zorganizowały konkursy,ale niestety mi się nie poszczęściło.

Do urodzin Glamour dołączył się nawet Starbucks, który oferował 2 kawy w cenie jednej. I jak tu nie skorzystać:P Ja się akurat skusiłam na Chai Tea Latte,  którą bardzo lubię.


Co prawda liczyłam, że urodziny Glamour będą bardziej popularne w Barcelonie. Ale wieczór  był dla mnie bardzo przyjemny, mimo że nie kupowałam praktycznie niczego;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...