13 listopada 2012

Recenzja: Avon - głęboko oczyszczająca maseczka

Follow my blog with Bloglovin

Avon: Solutions Complete Balance Deep Cleansing Clay Mask (Głęboko oczyszczająca maseczka z glinką).


 Na wstępie muszę się Wam przyznać, że nie należę do maniaczek maseczek. Owszem, lubię od czasu do czasu nałożyć sobie jakąś w ramach moich "chwil spa", kiedy to mam więcej czasu na pielęgnację i relaks. Jednak przeważnie znajduję 100 innych zajęć zamiast wyczekiwania 10-15 minut na zmycie maseczki.Dlatego też póki co maseczkowym ekspertem nie jestem, jeszcze troszkę mam do testowania;) 

Chciałam Wam dziś zaprezentować recenzję Głęboko oczyszczającej maseczki z glinką Avonu. Produkt ten nie należy do drogich, jednak nie mogę w tej chwili znaleźć jego ceny:/

Jako posiadaczka tłustej i wrażliwej cery latem oraz przesuszonej i mega wrażliwej cery zimą używałam tej maseczki regularnie latem (dwoiłam się i troiłam żeby moja skóra nie błyszczała się na kilometr w czasie hiszpańskich upalnych dni). Jednak obecnie już widzę,że moja skóra staje się bardziej sucha więc doradzałabym rzadsze używanie tej maseczki.

     Zalety:

  • daje bardzo przyjemne uczucie chłodu na skórze

  • redukuje produkc sebum (jednak jest to efekt dość krótkotrwały)

  • faktycznie bardzo dobrze oczyszcza skórę
  • złuszcza martwy naskórek
  • jest w dobrej cenie
  • *bardzo dobra na lato 

     

    Wady: 

    • może się przyczynić do wysuszenia skóry zimą

    • przez pierwsze 3 minutki dość mocno wyczuwalny jest zapach alkoholu, później jednak go nie czuć 
     

     

    Generalnie z maseczki jestem zadowolona. Bardzo fajnie oczyszcza i odświeża skórę. Jest w przystępnej cenie. Jednak myślę, że najlepiej stosować ją latem.

     

      A jakie maseczki Wy polecacie?:)

     

 


2 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam do czynienia z tą maseczką, ale zaciekawiłaś mnie nią:)
    Moimi faworytami póki co są maseczki Himalaya:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja za to nie próbowałam jeszcze żadnej maseczki firmy Himalaya. Mają jakąś dobrą nawilżającą, bo już mi skóra odpowiedziała na spadek temperatury przesuszeniem:(

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...