22 listopada 2012

Małe co nieco;)

hej dziewczyny,

wybrałam się dziś na drobne zakupy i postanowiłam podzilić się z Wami co udało mi się zdobyć. Sama lubię czytać takie posty, mam nadzieję, że Wy również.

Pochodziłam trochę po sklepach z ciuchami, ale na szczęście nic ciekawego nie widziałam w sieciówkach typu  H&M czy Stradivarius. Mówię "na szczęście", bo mój budżet mógłby tego nie wytrzymać. Starałam się nie szaleć dziś i kupić jedynie najpotrzebniejsze rzeczy;)

Zakupów udało mi się dokonać w Kiko i Primarku, które od początku były w moim planie na dziś. O to rezultat:


W Kiko spędziłam zdecydowanie za dużo czasu:P Ale mieli tyle pięknych cieni i lakierów, że naprawdę ciężko było się zdecydować. Kupiłam sobie w końcu "wodny" cień nr 202, który urzekł mnie kolorem oraz rozświetlająco-nawilżającą maseczkę ( ta akurat była mi niezbędna no i akurat trafiłam na jej promocję:P)


Oczywiście jak tylko przetestuję produkty to zamieszczę ich recenzję. Kupiłam tam także 2 inne produkty. Jest to jednak prezent dla mojej koleżanki, która zagląda na mojego bloga, więc pozwolicie, że o nich napiszę jak dziewczyna prezent dostanie, nacieszy się nim i jeszcze zda mi relację z użytkowania:)

Teraz pora na Primark. Poza prezentem tym razem dla mojej mamy, kupiłam kilka rzeczy. Między innymi te o to buciki, które chciałam już kilkakrotnie kupić, ale albo akurat zostały wysprzedane, albo kolejka do kas w Primarku mnie zniechęcała od zakupu.


Do tego przypadkiem natkęłam się na ten stanik. Wiem,że zdjęcie wyszło średnie, bo w rzeczywistości wygląda o wiele lepiej. Jest wygodny,a do tego kosztował jedynie 3,50 euro;)



I na sam koniec "majtadaski":P Były takie urocze i niedrogie, że się skusiłam.



Dajcie znać czy interesują Was tego typu posty:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...