19 listopada 2012

Bądź glamour:)

5 komentarzy:

  1. Podkład Double Wear kupiłam już dość dawno temu, ale pamiętam, że znacząco nadszarpnął mój budżet;) Od tego czasu cena chyba niewiele się zmieniła, ale podkład wciąż mam i jestem bardzo zadowolona. Po nałożeniu nie tworzy efektu maski i dobrze kryje. Całkiem zasłużenie znalazł się wśród produktów pomagających poczuć się glamour;) To tyle osobistych wycieczek- teraz pora na pytanie: czy Eye Liner z MAC też jest wart swojej ceny???

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o eyeliner MAC'a to jest on zarówno bardzo dobry jakościowo, jak i pod względem samej trwałości. Generalnie mówiąc o kosmetykach czy ubraniach to mam zdanie,że powinny kosztować tyle, co podczas przecen:P

    Gdy nosisz się z zamiarem kupna np. eyelinera to myślę, że powinnaś się zastanowić czy jest to rzeczy, której używasz codziennie (wtedy zapewne docenisz MAC'a:p). Jednak jeśli będzie to produkt, którego użyjesz raz na pół roku to lepiej nie wydawać tyle kasy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam Eye Liner :)

    Obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga : http://dwiekobietki.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety blogger nie dodał Cię do moich obserwatorów:( Właśnie oglądam Twojego bloga

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...