26 października 2012

Mój HIT: Dermalogica Daily Microfoliant (peeling enzymatyczny)



Hej dziewczyny,

dziś przychodzę do Was z recenzją mojego najnowszego odkrycia: 

Peelingu enzymatycznego firmy Dermalogica:



 

 Sierpniowy Glossybox zrobił mi mega niespodziankę: wśród produktów w pudełeczku znalazłam to cudeńko: Dermalogica: Daily Microfoliant. Jest to peeling enzymatyczny. Słyszałam i czytałam o nim wiele dobrego, jednak jego cena (najtaniej widziałam na allegro za ok. 175 zł) mnie skutecznie odstraszała. Glossybox dał mi okazję przetestowania mniejszej wersji produktu przed ewentualnym zakupem.


Na wstępie Wam powiem,że zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia a dokładniej po pierwszym użyciu. Stosowałam przeróżne peelingi ale nigdy żaden nie dał mi takiego efektu. 


Opis producenta:

Ten peeling enzymatyczny zawiera enzymy ryżowe i  kwas salicylowy, które skutecznie i delikatnie złuszczają martwy naskórek. Już po pierwszym użycia skóra jest gładsza i jaśniejsza.



Skład: 

Microcrystalline Cellulose, Talc, Sodium Cocoyl Isethionate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Sodium Lauroyl Glutamate, Colloidal Oatmeal, Oryza Sativa (Rice) Bran, Oryza Sativa (Rice) Starch, PCA, Allyl Methacrylates Crosspolymer, Hydrolyzed Wheat Protein, Limonene, Methylparaben, Titanium Dioxide (CI 77891), Allantoin, Salicylic Acid, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil, Papain, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Cyclodextrin, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil.


Opakowanie & Konsystencja:

Pudełeczko wyposażone jest w sitko, jednak często trudno wymierzyć odpowiednią ilość produktu. A gdy tyle kosztuje jest to dość istotne. Jednak po kilku aplikacjach już się nauczyłam ostrożnie dozować ten kosmetyk. Peeling ma formę proszku. Aby skutecznie oczyścić twarz wystarczy naprawdę niewielka ilość.



PLUSY:
  • Skóra jest po nim tak NIESAMOWICIE gładka...Nie wiedziałam, że taki efekt jest w ogóle możliwy.
  • mimo częstego stosowania, produkt nie wysusza skóry. Jest delikatny i nie powoduje podrażnień (przynajmniej u mnie i blogerek hiszpańskich, z którymi o nim rozmawiałam i razem go testowałyśmy)
  • Aplikacja jest bardzo przyjemna. Tak naprawdę przez ok.minutę masujemy sobie twarz pianką, która się tworzy.
  • Peeling jest bardzo delikatny. Nie musimy "szorować" skóry by osiągnąć efekt gładkości. Jeszcze nigdy nie miałam tak wygładzonej cery. Nawet różne zabiegi kosmetyczne nie dawały mi takiego efektu.
  • produkt nie posiada sylikonów, substancji zapachowych ani kolorantów, które często wywołują podrażnienia
  • peeling ładnie rozjaśnia przebarwienia i nadaje skórze blasku
  • produkt jest bardzo wydajny. Używam go często a ciągle jeszcze sporo zostało 
  • kosmetyk jest bardzo wydajny. Przy jednorazowym zabiegu używamy jedynie niewielkiej ilości. Na pewno będzie Wam długo służył

Minusy:

  • największym minusem jest oczywiście cena.
    Aczkolwiek stosując ten peeling  zaoszczędzimy na wizytach u kosmetyczki;)
  • opakowanie nie należy do najbardziej wygodnych
  • trudno dostępny 


Podsumowanie:

Zanim wzięłam się za testowanie produktu Dermalogiki miałam postanowienie, że w życiu nie wydam tak dużej kwoty na jakiś kosmetyk. A już wiem, że jak go skończę to na pewno dokonam zakupu pełnej wersji! Mogę polecić ten produkt z całego serca.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...