10 września 2012

Valentino

Valentino, fotka pochodzi ze strony: http://theredlist.fr/wiki-2-23-1249-1257-view-1960s-profile-valentino-3.html




W projektach Valentino zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Jego sukienki są w 200% seksy!! Dla mnie jest on geniuszem:) Gdy tylko słyszę"Valentino" od razu myślę o jego pięknych, wspaniałych, wręcz idealnych sukienkach. Osobiście "choruję" na te w kolorze czerwieni. Nie wiem jak projektant to robi, ale niezależnie od sezonu i trendów jego czerwień ma taką głębię...Dla mnie to jakaś magia,bo zawsze jestem tymi sukienkami oczarowana. Marzy mi się by pewnego pięknego dnia móc zakupić takie dzieło sztuki:)

Gdy Valentino przeszedł na emeryturę  w 2008 roku za kreowanie marki i projekty stały się odpowiedzialne inne osoby. Od razu można było dostrzec znaczne ograniczenie wszechobecnej wcześniej czerwieni, którą można było uznać za znak rozpoznawczy projektanta.   

Jednak w najnowszej kolekcji pojawił się mały akcent odwołujący się do owej głębokiej czerwieni (ku mojej wielkiej radości). Według mnie suknia jest piękna, ale zachęcam Wam do obejrzenia pozostałych zdjęć z pokazu, które są dostępne po kliknięciu w link znajdujący się pod zdjęciem.

Valentino 2012, Dom mody ValentinoValentino 2012 


A co Wy sądzicie o projektach Valentino? Czyje projekty  podziwiacie i za co?

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...