12 września 2012

Promocja!!

Dziś taki "pościk" na szybko. Będąc na zakupach w centrum handlowym weszłam do Superpharm (to już mój stały rytuał). Spotkała mnie tam bardzo miła niespodzianka: lakiery Essie w promocji za 27 zł:) Nie mogłam przejść obojętnie i dokonałam zakupu. I tak jestem z siebie dumna,że ograniczyłam się do jednego:P

Także jeśli jesteście zainteresowane manicurem i lubicie markę Essie albo chciałybyście jej spróbować polecam wyprawę do Superpharm. (Promocja jest na pewno w łódzkim, ale wydaje mi się,że apteki te  zazwyczaj mają takie same promocje wszędzie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...