3 września 2012

Hiszpański Glossybox (sierpień)

Hej dziewczyny:)

Kiedy tylko usłyszałam o beauty boxach od razu wiedziałam,że muszę jakiś zasubskrybować. Sama idea dostawania co miesiąc kosmetyków-niespodzianek do próbowania to dla mnie strzał w 10!  Obserwuje na bieżąco polski Glossy box i uważam, że ma dobry poziom, odpowiednią cenę, no i te zniżki zamawiając od razu pakiet!

W Hiszpanii funkcjonują 2 główne beauty boxy: GlossyBox i Joliebox. Glossy kosztuje obecnie 15 euro, zaś Jolie 10. Oczywiście najchętniej zamawiałabym oba:P Niestety nie mogę sobie na to pozwolić,dlatego też wybrałam jeden- Glossy,który wydaje się nieco lepszy. Glossyboxa subskrybuje od kilku miesięcy i jestem zadowolona, choć gdybym mogła wybierać to pewnie zdecydowałabym się na polski. Niestety za rzadko tam bywam:P Zresztą oceńcie same, który jest lepszy:)

Chciałam Wam dziś pokazać ostatniego (sierpniowego) Glossyboxa, z którego w tym miesiącu jestem mega zadowolona:). W Hiszpanii Glossy obchodzi właśnie pierwsze urodziny,dlatego też pudełko jest specjalnie udekorowane i każda dziewczyna dostała jakiś prezent ekstra.


Oto skład boxa:


Produkty:

1) Zestaw Blumarine (próbka perfum, żel pod prysznic i balsam do ciała). Recenzję wrzucę później. Teraz powiem tylko,że obłędnie pachnie:)


2) Dermalogica, puder ryżowy (peeling enzymatyczny) 13g.



3)Dr Brandt, BB Cream 7,5 g



4) Lusterko Glossybox


5) Alessandro, Pro White, lakier wybielający, rozmiar oryginalny


6) Prezent: miesięczny wstęp do centrum fitness (aczkolwiek jeszcze nie sprawdzałam czy się nie okaże, że wpisowe kosztuje więcej niż karnet:P) Dam Wam znać:) Nie wszystkie dziewczyny dostały takie zaproszenia. Część dostała bon na 50 euro  do sklepu z dekoracjami domu,ale pod warunkiem wydania minimum 100 euro.


Przetestowałam po 1- 2 razy wszystkie produkty, jednak to za mało żeby się wypowiedzieć. Recenzję kosmetyków wystawię za jakiś czas.

Podsumowując: z tego boxa jestem mega zadowolona, zwłaszcza dzięki dołączonej próbce Dermalogiki,która mi się marzyła i póki co świetnie się zapowiada. Jednak myślę,że Glossybox się "rzucił" ze względu na rocznicę. Zazwyczaj aż tak zachwycona nie jestem:P

Dajcie znać jak oceniacie hiszpańskiego boxa na tle polskiego:)

Pozdrowionka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...