27 września 2012

Hiszpański Glossybox (lipiec)

Ponieważ dopiero niedawno założyłam bloga, kilka postów na temat Glossyboxa będzie wrzuconych niechronologicznie. Mam nadzieję, że wybaczycie:

Pokazałam Wam ostatnio pudełko sierpniowe. Dziś pora na...lipcowe:)


Kosmetyki po kolei: 
  • Korres Kuracja do twarzy 20+ (oczyszczające mleczko z proteinami mleka, nawilżający krem z jogurtem oraz krem pod oczy na noc)

  • Figs& Rouge Organiczny balsam do ust (ja trafiłam na smak wiśni z wanilią), pełna wersja 8ml

  • Alvarez Gomez Balneario- wielofunkcyjny suchy olejek (pełna wersja, 150ml) Recenzja

  • Babe mleczkonawilżające

  • Taller Amapola próbka kremu regenerującego 

  •  La Chinata Mydło peelingujące (pełna wersja)

 Wkrótce załączę recenzje poszczególnych produktów:) Zdradzę Wam tylko, że na chwilę obecną moim hitem z tego pudełka jest suchy olejek:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...